Det var bättre förr helt enkelt.

Fördelarna med en lillebror brukades resoneras så här;
- Personlig butler
- Städhjälp
- Försökskanin

Någon speciellt bra städhjälp har han aldrig varit, dock har de resterande punkterna fungerat ypperligt. Tills senare dar.

Men vad hände med den tiden då jag kunde be min lillebror om något, och han gjorde det utan att blinka, kanske även med ett leende på läpparna? Då mitt ord var lag. Då det var jag som regerade. Vad hände egenligen? Nu går det ju knappt att muta honom längre. Min makt har gått förlorad. Det var bättre förr helt enkelt.




Nu bemöts jag mest med -Eh, tror inte det du. Vilket jag inte skulle ha några problem att byta ut mot  -Javisst, kära syster. Får det lov att vara något mer?

Kommentarer
Postat av: johanna

ja de gör dom verkligen

2008-08-23 @ 17:50:02
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: julia

heter du julie? va fint namn! :D

2008-08-24 @ 21:25:38
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0